Grym helg

På väg hem efter en helt underbar helg i storstan. :) Massa mys, god mat och bra väder. Lovley!!
I fredags blev det lugnt, jag klippte mig, vi åt gott på restaurang och sen träffade jag en vän på kvällen. :)
Lördagen började tidigt och vi åkte mot Grisslehamn för en dag på Åland. Både bil och båtresa gick bra. Dessutom hade vi himla tur med vädret, sol å varmt hela dagen. :) På Åland kikade vi på båtar, spelade minigolf och badade lite innan båten gick tillbaka igen. Vi hade en trött liten kille som somnade illakvickt när bilen rullade av båten. ;)
Igår blev de lugnt, lite sol å bad på förmiddagen och sedan golunch med bror å hans tjej. På kvällen gick jag å mannen ut på bio för att fira vår första bröllopsdag. <3

Nu rullar bilen hemåt som sagt. Hem till nattjobb.. :( Inte alls sugen på å jobba inatt, men men bara bita i det sura. Två veckor kvar nu. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0